pondělí 4. srpna 2008

Loupání banánu? Od stopky!

Inspirován článkem a anketou na blogu svatas.blog.root.cz, a protože jsem měl právě po ruce jeden pěkně žlouťoučký velký bananananana, udělal jsem něco pro mě dosud neslýchaného - urval jsem mu stopku a snědl ho zezadu.

Mno? Paráda! Takže ode dneška jedině takhle - od stopky! Panebože! Proč mě to nenapadlo už předtím? Těch upatlanejch, ulepenejch prstů co jsem si mohl ušetřit!

Asi síla zvyku. Prostě si člověk říká: stopka je to, za co se má banán držet. Ale že přitom na druhém konci čeká zrádná bablavá špička, kterou není možný zmáčknout bez pohromy, to nikoho nenapadne.

Wokenáči to maj podobně s OS. Někteří z nich povrchně vědí, že existuje Linux, třeba Ubuntu. Ale dokud ho na vlastní hardík nevyzkoušej, nepoznají, že je nejlepší!

Každopádně díky za změnu mého života k lepšímu :-) Ode dneška loupám banány jedině od stopky. Je to nesrovnatelně čistotnější a líp se trhá.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Tak to je krutý, že se nějakej "špičkař" dokázal přeorientovat a ještě uznal, že od stopky je to mnohem lepší! :)

Petr řekl(a)...

Cistotnejsi a praktictejsi to mozna je, ale neni to cool!