úterý 26. srpna 2008

Enemy Territory s Fritzbotama pod Wine v Ubuntu! Juch!

Ty blááááho! Dokázal jsem to! Víc než rok půstu! A přitom řešení pro moje střílení bylo tak jednoduché! Stačilo bývalo vyzkoušet Enemy Territory Win verzi s Fritzbotama pod Wine!

Custom mapa Stalingrad (klikni na obrázek) : cesta přes pravý, rozbitý most (boti mého týmu na něj právě nabíhají). Vlevo je vidět rozbitá budova (už na druhém břehu), kam můžete bezpečně vyskákat a odtamtud bombit co se dá (pokud jste F.O.).

Nevím, jestli jsem to už nezkoušel někdy předtím a nějak to nezvoral, ale dnes, právě teď jsem jen tak zkusmo nainstaloval ET Win pod Wine (1.0), nainstaloval starej patch 2.60, přidal složku ETPro, a nakonec přidal složku Fritzbotů do té složky ET a po normálním spuštění ET.exe se ten Fritzbot mód opravdu objevil v Modech a po zvolení se objevila úvodní obrazovka Fritzbotů! A pak už jsem jen zvolil mapu a spustil ten bengál!

Custom mapa Stalingrad (klikni na obrázek) : útok pravou cestou. Kolem toho střílejícího nacisty doleva a šup šup obsadit první spawn Axis (mno, není to tak lehký, tahle pravá přístupová cesta je dlouhá přímá ulice a šijí do vás po celou dobu).

A pro samou radost mi bylo jedno, že ještě nemám ani nastavený ovládání natož překopírovanej ze zálohy svůj speciální vychytanej autoexec.cfg pro ovládání a s tím defaultním nastavením jsem se tam jen tak radostně potácel uprostřed zuřící bitvy o Fuel Dump zatímco moji milovaní Fritzboti do sebe bušili! :-)

Custom mapa Stalingrad (klikni na obrázek): konec levé přístupové cesty. Pohled z ptačí perspektivy coby divák (Spectator). Axis spawn je kousek vlevo od těch střílejících Axis, takže dostat se na jejich spawn tudy je pro Allies ve Stalingradu dost hustý. Všimněte si prosím smrtelně unaveného Allies vojáka v okně napravo :-)

Juch! Juch! Juch! It's alive! Tak přece! Enemy Territory + super mega cool Fritzboti pod Linuxem Ubuntu a to díky zlatýmu Wine.

Jsem dokonale šťasten! Vznáším se jako nafukovací tučňák! :-))) Každopádně je jistý, že starý dobrý ET a Fritzboti jdou opravdu pod Ubuntu spustit a bez problémů pařit, pomocí Wine úplně jednoduše! Netřeba čekat na ReactOS!

Příště vyzkouším spustit asi Warcraft 3, ta krabice už mi taky leží ve skříni několik let úplně zbytečně.

P. S. Kdybych dlouho nepsal, tak jsem uvíznul u Stalingradu :-)
P. P. S. Screenshoty se defaultně dělají pomocí F11 a najdete je ve složce Screenshots uvnitř složky Fritzbot.

Žádné komentáře: