úterý 16. září 2008

SMplayer - vážně dobrej linuxovej player

Od začátku jsem přehrával video v Linuxu Ubuntu pomocí defaultního Totemu a stream nebo neúplné video také pomocí VLC. Posledních pár měsíců jsem však začal používat hlavně Mplayer (hlavně na stream). Ale štvaly mě na něm naprosto zoufalé možnosti nastavení. A upe nejvíc asi to, že se nedalo dvojklikem do okna zvětšit obraz na fullscreen! Skandál! Kolosální konspirace temných kontramyšáků!

Ale to všechno už je minulosťou! Lebo odteraz používam čo? Používám SMplayer! Vůbec jsem netušil, že existuje, až díky zprávičce na Root.cz jsem poprvé popatřil na toto požehnané jméno! Je to frontend Mplayeru :-) No ovšem, prostě mě nenapadlo najít nějaký slušný frontend. To se stává i u lepších klikošů.

Takže, už několik dnů používám na všechno video jedině SMplayer a jsem maximálně spokojen (hlavně ten dvojklik!). Nebo to posunování po různých časových jednotkách - není to mega? Akorát jsem změnil Zvuk z Pulse na Alsa, protože to první bylo slabý. Jinak plná spokojenost.

Žádné komentáře: