sobota 6. září 2008

Warcraft 3 Reign of Chaos pod Wine v Ubuntu fpoho

Mnojo, už je to tak :-) Protože jsem vlastníkem počítačové hry Warcraft 3: Reign of Chaos a protože od jisté doby :-) mám docela důvěru ve Wine, tak jsem se rozhodnul zkusit instalovat a zahrát si tuto hru taky. Co už, má ležet ve skříni? Slisovaná jak...? Provětráme jí trochu drážky.

Samozřejmě jsem hrdinně instaloval (klikni na install.exe) bez podívání se kamkoliv na net, takže po různých nastaveních a po úvodní obrazovce, kdy se měla spustit první kampaň, tak se to seklo a temno. Takže jsem se konečně mrknul do návodu na Ubuntu.cz, umazal ty Movies a celý řádek příkazu ve spouštěči na panelu jsem nakopíroval jako:

$ wine "C:\Program Files\Warcraft III\Warcraft III.exe" -opengl

A šlo to. A supr. Zahrál jsem si první dvě nebo tři úvodní učební mise a měl jsem dost. Ten český dabing je prostě neuvěřitelně chytlavý! Ještě pár hlášek a odvezli mě :-) Každopádně, Warcraft 3 podle všeho běhá v Ubuntu 8.04 pod Wine 1.0 naprosto fpohodě.

A tím jsme vyčerpali reservoir freeware her nebo her které vlastním, odteď už zase budu psát o něčem jiném, co běží na Ubuntu :-)

Žádné komentáře: