sobota 10. ledna 2009

Air Shark - pěkná 3D arkáda

Letecká střílečka Air Shark je povedená freeware arkáda, která je v podstatě totéž co legendární Raptor, akorát že ve trojrozměrném prostoru. Letíte s helikoptérkou a střílíte po všem, co střílí po vás, a někdy i po tom, co po vás nestřílí, ale jde to zničit.

Stáhnul jsem instalační soubor a nainstaloval pod Wine. Pak jsem hru spustil, upravil trochu rozlišení na to největší, co tam mají, nastavil ovládání na svoje navyklé klávesy a začal hrát tutorial misi. Letíte nad krajinou, vidíte svou helikoptérku z nadhledu, pálíte po enemíkách a sbíráte otazníky, u nichž se hra zastaví, aby vám popsala, co všechno a s čím můžete dělat. No a po tutoriál misi jsem už naběhnul na první ostré, řezal jsem to a smažil jako pominutej, nijak zvlášť jsem neuhýbal... tímhle ramboidním stylem jsem se dostal asi do třetí mise, pak jsem konečně ztratil všechny životy a byl pokoj, protože restartovat misi se mi už nechtělo. :-)

Každopádně Air Shark moc pěkně vypadá, je takovej roztomilej: krajinka, tančíky, vozejky, věže na zemi, čluny na vodě, helikoptérky a letadýlka ve vzduchu, všechno v pohybu... Hudba dost podmanivá, i když pokud si ještě vzpomínám, ta v Raptoru byla lepší. Docela by mě zajímalo, jestli jde spustit Raptor v Ubuntu třeba jako Prehistorik 2 pod Dosboxem.

Žádné komentáře: