čtvrtek 31. května 2007

Prehistorik 2 v Dosboxu pod Ubuntu

Tak jsem si právě zahrál Prehistorika 2 v emulátoru DOSu jménem DOSbox (návod), a to přímo v Ubuntu. Nostalgicky jsem pomlátil kyjem pár medvědů, přeskákal několik kopců, bonusů a dinosaurů (nebo co je to za potvory) a pak jsem spadnul do propasti a měl jsem tak akorát dost :) Ale že hra z roku 1992 šlape bez potíží v emulátoru DOSu pod Ubuntu Linuxem, to mě fakt potěšilo, hned jakmile jsem vyřešil problém s unable to change directory (no bodejt, troubo, když jsi do něj nenamountoval).

Takže, namountujte v Dosbox okně podle návodu, ovšem rovnou do toho adresáře, kde hru máte rozbalenou (třeba

mount c /home/husteyteepek/dos/c/prehist2

), a pak už jen v Dosbox okně napište C: entrujte a pak název spouštěcího souboru bez koncovky (nepsat neco.exe atd., ale jen neco, zde konkrétně pre2) a pak už jen ".... cesta spravedlivého lemována jest sbíráním bonusů a vodpálkovanejma medvědama". Lovu zdar, skákání zvlášť.

1 komentář:

Fabian řekl(a)...

Taky jsem dnes dostal chut si Prehistorika po dlooouhe dobe zahrat. Dik za odkazy:)