sobota 19. května 2007

Přechod na Linux - fáze hledání software

Jak už jsem dnes psal, pomalu přecházím na Linux. Na Ubuntu 7.04 Feisty Fawn. Linux pro lidi :) Zatím jsem ve stadiu zjišťování, zda budu moci používat všechen základní software, který jsem měl doteď, ať už přímo v linuxové verzi nebo nějaký ekvivalent. Vypadá to velmi slibně.

Čeho jsem tedy zatím dosáhnul? Předně jsem si ověřil instalačním / live cédéčkém Ubuntu 7.04 FF, že jako jo :
  • železo pracuje jak má
  • Firefox a internet funguje
  • obraz + zvuk ok
  • příjemný desktop
  • snadné základní ovládání
No tak uvidíme. Stejně je zajímavé, že jsem si nikdy předtím nevšimnul, kolik linuxových verzí nabízejí autoři na svých stránkách, kolikrát i u programů, kde bych to nečekal. Tak snad to nějak rozeběhnu, vypadá to, že by neměl být nikde žádný nepřekonatelný problém :)

Žádné komentáře: