pátek 18. května 2007

Úplný přechod na Linux se blíží ! Ubuntu 7.04 rulez!

Chystám se přejít na Linux, konkrétně na Ubuntu 7.04 Feisty Fawn. Pomalu ale jistě. Jsem pevně rozhodnutý. Linux začíná být poslední dobou hodně přívětivý i k nám, obyčejným useříkům, konkrétně Ubuntu je super. Láká mě. Intuitivní a hezké.

Se softem by neměl být problém. Pro Linux existuje jak prohlížeč Firefox tak OpenOffice (totéž jako MS Office, ale zadarmo a mnohem vychytanější), s jejíž 2.2 verzí jsem moc spokojen. A pak nějaký ten přehrávač hudby a filmů. To mi v podstatě ke štěstí stačí.

Zatím jsem vyzkoušel Ubuntu 7.04 Feisty Fawn, které je jednak instalační CD, ale zároveň funguje jako Live CD, to znamená, že se vám Ubuntu nabootuje jako operační systém z CD (pokud si v biosu na prvním místě nastavíte boot z CD ROMu), aniž by se něco někam instalovalo na harddisk, pouze si nezávazně vyzkoušíte, jestli není nějaká hardwarová potíž, a jak se vám Ubuntu líbí (mně mooooc!!).

Ubuntu 7.04 je velmi přívětivé k nám, běžným uživatelům. Všechno mi fungovalo hned na první pokus, média stejně jako internet! Zázrak, ale je to tak. Stává se ze mě linuxák, zamiloval jsem se do tučňáka :))) Asi přejdu na Ubuntu kompletně.