středa 12. září 2007

Linuxačky jsou elita ženského rodu

Tak jsem se právě dozvěděl, že linuxaček (rozuměj linuxových uživatelů ženského rodu) jsou akorát dvě procenta. Dvě procenta! To je sakra málo! Čím to asi je, že se holky nechtějí mazlit s tučňákem, hned po červeným panďákovi nejroztomilejším zviřátkem IT světa?

Na druhou stranu si představuju, co to asi je za holky, ty uživatelky Linuxu. Podle mě to musej bejt rozhodně zajímavý ženský, elita krásnější poloviny lidstva. Určitě jsou vysoce inteligentní a musejí v sobě mít touhu po svobodě, nezávislosti, originalitě... Je stopro jistý, že tyhle holky nepoužívají počítač jenom pro to, aby si pokecaly s kámoškama o novým svetříku nebo aby na blogísku oznámily světu, že je bolí hlava. Uměj přemýšlet, a proto určitě mají i smysl pro humor. Jsou samostatný, a to mi přijde moc atraktivní, protože takový holky prostě neukecáš rohlíkem, na ty se člověk musí vypnout k největším tokacím výkonům!

To by mě zajímalo, jestli existují nějaký statistiky z Čech? Jako kolik těch linuxaček žije u nás? Protože česká čísla jsou vždycky trošku specifická.

P. S. Aby někdo netvrdil, že diskriminuju "utahaný mámy vod dětí" apod., tak předem deklaruju, že ne každá zajímavá ženská musí mít na kompíku nainstalovaný Linux Ubuntu. Ale každá, která ho tam má, je objektivně setsakramentsky přitažlivá!

1 komentář:

rionka řekl(a)...

Damn. Musim jit oznamit na blogisku, ze jsem si koupila novy svetr. :) :) :)