pátek 21. prosince 2007

Putin? Kdepak - Ubuntu tým!

Podle časopisu Time se osobností roku 2007 (Novinky.cz) stal Vladimir Vladimirovič Putin (Wikipedia), ruský prezident. Ale pro mě se osobností roku stala celá Ubuntu komunita, jak lidi, kteří vyvíjejí samotné Ubuntu a software pro Linux, tak autoři stránek jako Ubuntu.com, Ubuntu.cz a kdokoliv (novináři, blogaři), kdo o této báječné linuxové distribuci někde nějak přínosně píše.

Ubuntu mi dalo křídla, dalo mi pocit svobody, svěžesti a bezpečí! Stal jsem se linuxákem, snadno a rychle! Používám špičkový operační systém, který je zadarmo, bezpečný a krásně vypadá! Konečně jsem po mnoha letech osobně poznal, co je to Linux, a poopravil si četné mýty o něm. Linux, to je dneska trendy vymazlenost a naprostá móda - Ubuntu se šíří jako lavina mezi elitníma pc userama. Brzy přijde okamžik, kdy každý lepší člověk bude hledět na ty, kdo nevyzkoušeli Live Cd Ubuntu, jako na retardované alieny (s tím nic nenaděláme),

Ale zpět k poděkování. Beze všech těch lidí, kteří Ubuntu vyvíjejí, distribuují a píší k němu faqy a další návody, bych nedokázal na Linux plně přejít a už víc jak půl roku ho spokojeně každý den používat, natož tady o něm psát blog. A proto sláva všem elitním lidem - linuxákům a linuxačkám, pro mě jsou osobností roku 2007 oni!

Žádné komentáře: